mentalism

Puterea sugestiei – Studiu de caz

Cu ocazia lansari noului curs de baza care are ca tema ILUZIA HIPNOZEI,

am realizat un studiu de caz pe facebook.

Iata cum s-a derulat totul:

1- Am cautat pe google.com  o imagine cu o pagina goala din acelea ingalbenite sau invechite….

Puterea sugestiei, manipulare, persuasiune, iluzionism, mentalism

2- Am postat poza pe facebook cu urmatorul comentariu:

„Oamenii de stiinta au descoperit ca doar copiii cu varste intre 3 si 7 ani pot vedea ce este pe aceasta foaie.
Uita-te atent pe pagina si vezi ce scrie
Rezultatul este foarte amuzant.”

Puterea sugestiei, manipulare, persuasiune, iluzionism, mentalism 2

3 – Am asteptat sa observ ce comentarii primesc la acest articol si iata mai jos rezultatul….

Puterea sugestiei, manipulare, persuasiune, iluzionism, mentalism 3

Ce vreau sa demonstrez este ca exista mereu un procent insemnat de oameni creduli. Nu vreau sa le ranesc orgoliul celor care au „vazut” cai, copaci sau fluturasi. Vreau doar sa-ti atrag atentia ca puterea sugestiei este uneori mai mare decat ratiunea noastra. Si eu sunt uneori foarte usor de convins daca in trecut am mai experimentat ceva similar. Daca de exemplu ai auzit de testul lui Hermann Rorschach atunci incepi sa vezi si cai verzi pe pereti 🙂

In schimb daca ai auzit si despre Efectul Barnum despre care voi vorbi intr-un articol viitor, atunci esti putin mai rezervat.

Revin la cursul de iluzionism proaspat lansat si anume ILUZIA HIPNOZEI. Este un curs cu multe exemple de fenomene pe care le poti crea in grupul tau de prieteni sau daca esti public speaker. Poti demonstra cum functioneaza mintea noastra sau convingerile limitative. Doar imaginatia ta poate limita posibilitatile folosirii acestor trucuri din cursul de baza ILUZIA HIPNOZEI. Pentru hipnotistii de scena sau pentru psihoterapeutii care folosesc hipnoza, acestea pot fi folosite ca teste puternice de sugestibilitate.

Ti-a placut acest articol? Lasa mai jos un comentariu.

Comentarii: